Anthemon Kft. 1047 Budapest, Baross u. 79-89.
Telefon: 06 1 430-0266 / Mobil: 06 30 411-2875
Email: info--.at.--anthemon.hu


Cégfilozófiánk

Fő törekvésünk a rendezvényszervezés és csapatépítés területén hatékony segítséget nyújtani ügyfeleink részére a szervezéstől a lebonyolításig. Kérje ajánlatunkat!

Egy-Két-Három órás programok

 

Team Training

Különböző missziókat magában foglaló csapatépítés, melynek során a csapat tagjai együtt döntik el, mely feladatokat megoldásában lehetnek közösen a leghatékonyabbak.
A missziók között találhatók ügyességi, logikai, vicces, játékos megoldásokat igénylő feladatok, valamint egy közös alkotás létrehozása is. A missziók sokfélesége miatt a különböző személyiségjegyekkel rendelkező résztvevők mindegyike talál egy-egy olyat, amelyben szívesen vesz részt aktívan.

 

 

Csokitőzsde

Ez az „édes” élményprogram többféleképpen is alkalmazható. Egyrészt csapatépítésként, másrészt akár az évzáró vacsora programjaként, hiszen abban a teremben is megvalósítható, ahol az étkezés. A csapatok egy csokigyár részvényes vállalataivá alakulnak, akik a világpiacon kereskednek portékájukkal. Vajon melyik vállalat szerzi meg a legtöbb részvényt és ezáltal az irányítást?

 

Tengerek urai

Ebben a játékban a résztvevők egy kalózhajó legénységévé válnak, és a csapatuk feladata, hogy miközben bejárják a világ tengereit, minél több kincset szerezzenek. Izgalmas feladatok, óriási küzdelmek jellemzik ezt a programot.

 

Bűntény a szállodában

A szállodában szörnyű gyilkosság történt, és a résztvevők feladata, hogy kinyomozzák a gyilkost. Ennek érdekében elindulnak egy megadott útvonalon a, ahol különböző játékállomásokon bizonyítják rátermettségüket. Ha sikerül a feladatokat teljesíteniük, akkor minden esetben hozzájutnak a nyomozati jegyzőkönyv egy részletéhez, amelyből a program végén össze tudják rakni a bűncselekményt, és kitalálják, ki a gyilkos.

 

Lego Bridge

A résztvevőket csapatokra osztjuk, és aztán azonos feladattal bízzuk meg: minden csapat egy megadott pontról építi fel a közös lego híd egy-egy részét. Minden csapat hídját 2 pillér tartja, amelyből az első pillér az adott pontról indul, a második pillér a csoportok által elérendő egy közös pont. A közös pillér minden csapat hídjának a második pillérje. Cél, hogy a közös pontban a hidak összekapcsolódjanak. Ezt a csapatok csak együttműködve tudják megvalósítani. Szükséges a létrehozás során a folyamatos kommunikáció és az együttes célkövetés. 

 

 

Verdák

A résztvevők belebújhatnak a híres autótervezők bőrébe, alkalmuk nyílik saját kocsit tervezni és meg is építhetik az általunk biztosított alapanyagokból. De azután az autócsodákat el is kell adni!
A csapatépítő tréning elején mindenki megkapja az autók előállításához szükséges eszközöket és alapanyagokat (kartondobozok és díszítő anyagok). A gyártáshoz a csapatoknak meg kell szerveznie a munkafolyamatokat, majd azok alapján elkészíteni az autókat.

 

Detektívsuli

Borzasztó bűntény történt, egy gyilkosság, és a vendégek feladata a tettes kilétének kiderítése. Szerencsére azonban éppen a helyszínen tartózkodik két híres nyomozó,Holmes és Watson Ők segítenek a csapatoknak megtalálni a bűnözőket és felderíteni a bűntényt.  A detektívek megtanítják a csapatokat a nyomozás, helyszínelés technikájára, a bűnözök észjárásának megfejtésére.Hangminta, ujjlenyomat vizsgálat, széfnyitás, illatminta, és még több más nyomozási módszer segíti a csapatokat a felderítésben.

 

60 másodperc

A programban az ismert tv műsorban (1 perc és nyersz)  látott játékokból szemezgettünk.
A csapatoknak most alkalmuk nyílik kipróbálni ügyességüket. Lehet játszani verseny formájában is, ebben az esetben győztes csapatot hirdetünk, de lehet együtt is, csak a szórakozás kedvéért.  Nagyon pörgős játék, a csapatok egyszerre játszanak, így még nagyobb az izgalom, mert közben azt is látják, hogy a többi csapat hogyan teljesíti a feladatot.

 

Activity

A játékosokból csapatokat alakítunk, és a cél, hogy a soron következő játékos lerajzoljon, szóban körülírjon, vagy elmutogasson egy feladványt a csapatának, úgy, hogy ők kitalálják. A csapatépítő program során az ismert Activity társasjáték feladatait kell a csapatoknak  megoldaniuk. Természetesen sok olyan új kiegészítő kártyával, amelyek nem szerepelnek az eredeti társasjátékban. A csapatok próbára tehetik összeszokottságukat, és azt, hogy mennyire értik egymást fél szabakból, jelekből, hiszen ebben a játékban a mutogatás, a körülírás és a rajzolás az egyetlen lehetőség a kommunikációra.

 

Részletkérdés

A játék lényege, hogy a megadott részletből kell rájönni a nagy egészre. Akár egy híres kép kis részlete, akár egy híres dal refrénje, akár egy térképrészlet, a lényeg, hogy számos RÉSZLET van, amiből meg kell fejteni az EGÉSZET.
Híres bajuszok, híres színészek, híres épületek, slágerszövegek, stb.

 

Zene kvíz

Vidám vetélkedő, ültetett formában. A résztvevőket csapatokra osztjuk, akik az asztaluknál ülve tippelhetik meg a helyes válaszokat.

 A program időtartama kb. 1-1,5 óra.

  • Ki ismeri fel a videoklipet egyetlen képkockából?
  • Ki tudja folytatni a dal szövegét?
  • Ki ismeri fel az adott slágert néhány taktusból?

 

Film kvíz

Ez a pörgős kvízjáték címéhez méltóan a filmek világába kalauzolja a résztvevőket. Filmrészletek, főszereplők, rendezők, emlékezetes mondatok, mindebben kipróbálhatják magukat a csapatok, és összemérhetik tudásukat.

A résztvevőket csapatokra osztjuk, akik aztán egymással versengve küzdenek a győzelemért.

 

Retro kvíz

A résztvevőket  csapatokra osztjuk, akik aztán egymással versengve küzdenek a győzelemért.  A kérdéseket projektorral vetítjük ki, és a leggyorsabb csapatnak van lehetősége a válaszadásra. Amennyiben 5 másodpercen belül nem találja el a helyes választ, abban az esetben a többi csapatnak lehetősége van pontrablásra.
A jelentkezés a válaszadásra gombnyomással történik, amellyel egy igazán retro kinézetű égősor jelzi, melyik csapat volt a leggyorsabb, vagyis ki adhatja meg a helyes választ. A témakörök sokfélék: filmek, zene, használati tárgyak, régi reklámok, korábban kapható élelmiszerek, illatszerek, autók stb.
Választható korszakok: 80-as, 90-es és 2000-es évek

Anthemon Kft. 1047 Budapest, Baross u. 79-89.
Telefon: 06 1 430-0266 / Fax: 06 1 430-0267 / Mobil: 06 30 411-2875
Email: info--.at.--anthemon.hu
Impresszum